2011. január 13., csütörtök

Fanfiction-NaruHina

3 év után újra…
Az úton egy szőke Shinobi közeledik a falu felé, boldogan visszaemlékezve a faluban töltött vidám, ám néha szomorú emlékekre és kedves, számára legfontosabb emberekre, a barátaira. Még riválisára is így gondol annak ellenére, hogy mennyit küzdöttek egymással és valószínűleg még legalább ennyit fognak.
„Biztos mindenki nagyon megváltozott és nagyon meg is erősödött… De én is! Figyelem Konoha itt jön a következő Hokage! – Gondolkozott magabiztosan Naruto miközben lassa a kapuhoz közeledett,s már az őrök is látták.
- Hm… Ismerősnek tűnik. Ellenőrizd!
- Igenis! – Majd a másik őr kézjeleket kezdett mutatni, s elkezdte ellenőrizni az „idegen” Chakráját
Hiszen ez! – Lepődött meg az őr
- Hé! Mi az? Tudod már, hogy ki az?
- Ez… Naruto!
Eközben Naruto a kapuhoz ért.
- Jó reggelt!
- Ez lehetetlen! Te… Te nem lehetsz…
- Na mi az már meg sem ismertek?
- Te nem lehetsz Uzumaki Naruto! Amikor elmentél még csak kicsi kölyök voltál! Persze hallottam pletykákat, hogy még Kakashinál is erősebb lettél, sőt még talán Jiraya-sama-nál is, de akkor is…
- Nos, ami azt illeti…Mindegy…Szóval nem hiszitek, hogy én vagyok Naruto?Akkor kérdezzetek valamit amit csak ő tudhat!
- Legyen… Mondd meg mi Naruto kedvenc kajája!
- A rámen… Hm… Igen most is oda akartam menni először…
- Csak ráhibázott… Jól van akkor mutasd be Naruto kedvenc Jutsuját amit általában mindenhez használ!
- Ha a Kage Bunshin no Jutsu-ra gondolsz akkor azt már régóta nem használom,csak ha olyan helyzetbe kerülök… De legyen… Mennyit csináljak, hogy el hidd én vagyok Naruto?
- Legyen mondjuk 1000 darab!
- Oh… Az még bemelegítésnek sem elég… Legyen inkább 2000!
Nos akkor… Kage Bunshin no Jutsu! - Mondta Naruto unottan, s zsebre tett kézzel majd hatalmas füstfelhővel megjelent 2000 klón
De adjunk egy kis izgalmat is hozzá! Sexy no Jutsu! - Ezzel a klónok szépen átváltoztak a szokásos női alakká… Az őrök pedig összeestek.
- Mi az fiúk?
- Jó… Jól van… Hiszünk neked…
- Rendben… Akkor viszlát! Itt hagyjam őket is? - Kérdezte Naruto mosolyogva…
- Ne… Szün… szüntesd meg a jutsu-t.
- Rendben. - Ezzel a klónok szépen egy füstfelhővel el is tűntek…
Miközben Naruto az őrökkel volt elfoglalva nem vette észre, hogy valaki figyeli őt…
- Tsunade-sama! Látta azt a nagy füstfelhőt?! Mi volt az? - Kérdezte Shizune idegesen…
- Ne aggódj Shizune… Csak a falu legönfejűbb, ninjája tért vissza a faluba… Az csak az ő idegbeteg jutsuja volt. - Mondta Tsunade unottan, ám belül örült annak, hogy visszatért Naruto.
- Az lehetetlen! Ha ennyi füst jött létre a Kage Bunshinok létrehozásakor akkor az legalább 1000 klón volt…
- 2000 volt.
- De ha ennyi klónt létrehozott akkor össze kellett volna esnie a fáradtságtól!
- Nos, úgy látszik igencsak megerősödött…
Naruto eközben a Hokage Irodája felé tartott, hogy jelentse neki, hogy visszatért… De útközben találkozott még valakivel…
- Oh…Elfelejtettem, hogy először jelentenem kell és csak utána mehetek Rament enni… *sigh*
- Hé te! Milyen imposztor vagy! - Kérdezte hátulról egy hang
- Miből gondolod, hogy imposztor vagyok?
- Akinek az alakjában vagy az már 3 éve nincs a faluban és nem hallottam, hogy visszatért volna…Azonkívül ő egy pöttöm kis gyerek volt így lehetetlen, hogy ilyen magasra nőtt volna!Még lemásolni sem tudtad rendesen!
- Ez azért fájt egy kicsit…
- Akkor ez, hogy fog fájni! Shannarooo!!! - Rontott neki ezzel a ninjának a nő, azonban mielőtt ütött volna a másik ninja mellette volt és üdvözölte…
- Szia Sakura!
- Huh? - Gondolkozott Sakura miután kezdett magához térni a megdöbbenésből…
Te tényleg…
- Jaj… Nem igaz, hogy te sem ismersz meg,pedig mennyi küldetést hajtottunk végre együtt! Azt hittem, hogy legalább te megismersz…
- De ez…Ez lehetetlen…
- *sigh* Ne kezdd már te is… Ezt már eljátszottam egyszer az őröknél…
- Bizonyítsd be, hogy te vagy az… - Erre Naruto elég szomorúan nézett előre…
- Csak vicceltem te ostoba… Üdv itthon Naruto!
- Na így már sokkal jobb!
- Szerintem is! De mesélj már mi történt veled? És hol van Jiraya-sama?
Erre Naruto megint elkomorodott… S csak nézett maga elé… De végül csak megszólalt…
- Szívesen mesélnék, de jelentenem kell a Hokagé…Huh? - Nézett hátra Naruto…
- Mi az? Mi van Naruto?
- Mintha… - Indult el a sarok felé Naruto… Majd benézett,de nem volt ott senki…
Mintha figyelt volna valaki… És ismerős volt a chakrája, mintha már ismertem volna… - Ezen Sakura mosolygott egyet, hiszen nagyon jól tudta, hogy ki volt ott…
- Azt hiszem én tudom ki lehetett az…
- Akkor nekem is elmondhatnád…
- Hát…umm…Erre majd rájösz te is egyszer…remélhetőleg…
- Huh? MI van? Ezt meg, hogy érted?
- Umm… Nincs jelenésed a Hokagénél?
- De igen…Nos akkor majd még beszélünk…Szia Sakura!
- Szia Naruto!
Ezután Naruto elindult a Hokage felé. Sakura, pedig figyelte, hogy mikor fordul be a sarkon majd elment, hogy megkeresse a „rejtélyes idegent” …
- Hé hol vagy te „rejtélyes idegen”! - Kérdezte Sakura
- Sa… Sakura… Umm Szi…Szia! Kire gondolsz?
- Természetesen rád Hinata…
- Elnézést…én…én csak…umm…
- Hé nekem nem kell magyarázkodnod…Én mindent tudok amit kell… Na és mit gondolsz?
- Huh? - értetlenkedett Hinata
- Ugyan hiszen tudod mire gondolok… Mit gondolsz az „új” Narutoról? Habár szerintem később biztosan kiderül, hogy nem változott ő olyan sokat…
- Hát szerintem… umm… Biztos nagyon… nagyon megerősödött, mint mindenki más… De ha a pletykák igazak, akkor sokkal jobban megerősödött, mint bárki más…
- Huh? Milyen pletykák? Én nem hallottam ezzel kapcsolatban semmit, pedig ismerem Konoha legpletykásabb nő személyét Ino-t…
- Hé! Én is itt vagyok ám! - kiabált dühösen Ino
- Ja, bocsi… Szóval mondd azt a pletykát Hinata…
- Hát… Állítólag Naruto még Kakashinál, sőt még Jiraya-sama-nál is erősebb lett… Megfontoltabb lett, sőt a chakrákat is kiválóan érzékeli…
- Nos, a chakra érzékelés már bebizonyosodott,de hogy Kakashinál erősebb legyen az elég valószínűtlennek hangzik…Az meg, hogy az egyik legendás Sannin-nál is erősebb az már szinte nevetséges…
- Hát ebben egyetértek… Még, hogy az a pöttöm kis ember le tudja győzni Kakashit… Na ne!
- Hát már nem is olyan kicsi. Igaz Hinata?
- Hát… igen… Viszont én… én el tudom képzelni, hogy…hogy i-igazak a pletykák…
- Azt gondoltuk, mert hát te, ha Narutoról van szó akkor nem tudsz tisztán gondolkodni…
- Ino! - mondta félénk dühvel Hinata
- Jól van, inkább mondjuk azt, hogy majd meglátjuk…

Naruto időközben megérkezett úticéljához és kopogott… Kivételesen nem ajtó betöréssel ment Tsunade-hoz…
*Knock-knock*
- Gyere be!
- Jó reggelt Tsunade-sama!
- Naruto? Na ne ezt már nem hiszem el…Gondoltam, hogy megváltoztál, de hogy ennyire? Ez már sok…
- Ne már!!! Már így sem ismert meg senki sem a faluban… Még azok sem akikben biztos voltam… És éreztem egy furcsa chakra-t… Egy nőét azt hiszem, de mikor odamentem körülnézni nem volt ott senki…
- Sejted ki lehetett az?
- Hát… Igazából Sakura mondott valamit, de nem értettem… De az biztos, hogy nagyon ismerős volt a chakrája, mintha már dolgoztunk volna együtt egy csapatban ez előtt vagy ilyesmi…
- Biztosan csak tévedtél… Na de nem is számít… Szóval kíváncsi vagyok mennyire lettél erős… Úgyhogy szépen felmérjük az erő… - Ekkor Naruto félbeszakította Tsunadet…
- Várj Tsunade-sama… Mo-mondanom kell valamit… Jiraya-sama… Ő…
Erre Tsunade hirtelen szomorú képet vágott…Tudta, hogy mit akar mondani Naruto, hiszen már elérkezett hozzá is a hír, hogy mi történt Jirayaval… Ekkor felállt odament Narutohoz,s a kezét a vállára tette…
- Tudom… - Mondta Tsunade fájó nyugodtsággal és beletőrődéssel, hogy azt a bolond öreg varangyot már nem látja többé… Mikor ezt Naruto meghallotta megkönnyebbült, hogy nem neki kellett elmondania ezt Tsunadenek… De ő is szomorúan gondolt vissza bolond mesterére, aki olyan volt számára akár az apja… Majd néhány pillanatig mind a ketten gyászos csendben voltak…Végül Naruto törte meg a csendet…
- És…És a többiek miért nem tudnak róla?
- Jiraya akarata volt, hogy ne rendezzünk neki hatalmas gyászmenetes temetést…
FlashBack: Azt mondta: Nem vagyok híres Hokage, hogy az egész falu miattam feketébe öltözzön… Csak egy apró levél vagyok a levelek közt rejtőző falu történetében… - Egy rövid csönd következett, maguk sem tudták miért hallgattak, csak valamiért nem tudtak megszólalni…
Na meg nem is tervezem, hogy mostanában meghalok… FlashBack vége
- Na de nem szabad eltöprengeni a múltban… - mondta Tsunade, hogy felvidítsa a szőke Shinobit… - Hol is tartottam? Ja igen…Fel akartam mérni a képességedet igaz?
- Nos igen valami ilyesmibe kezdtél bele… Akkor, hogyan szeretnéd ezt megtenni?
- Hát nem is tudom… Először egy alacsonyabb rangú küldetésre gondoltam, de aztán támadt egy jobb ötletem…
- Nincs azzal semmi baj, ha elsőre csak egy alacsony rangú küldetést adsz… Megértem elvégre még csak most tértem vissza…
- Huh?! Ez új a számomra… Na ezzel bizonyítottad,h ne D rangú hanem C rangú küldetésre már biztosan megfelelsz… Szóval akkor elküldelek egy C rangú küldetésre… Ez egy egyszerű védelem lesz… Egy építészt kell megvédened a banditáktól, de mint tudod ezek néha elfajulhatnak és akár ninjak is mehetnek ellened…
- Rendben! Akkor hát mikor kell indulnom és ami mégfontosabb… Hova?
- A részleteket megkapod majd Shizunetől, papíron…
- Tehát ezért nincs most 2 méteres papíroszlop az asztalodon, mert Shizune csinálja… Most már értem… - Mosolygott egyet Naruto
- Hát igen, de sajnos még mindig sok a papírmunkám… De ettől eltekintve van egy fontos infom a számodra… - Erre Naruto teljesen a nőre koncentrált… - Az építész akit védened kell talán tud valamit Sasukéről… Akár a hollétéről is…
- Rendben akkor már holnap indulok is… Így több időm lesz kikérdezni erről a dologról az építészt…
- Rendben, ahogy gondolod… Most elmehetsz… Viszlát Naruto!
- Viszlát Tsunade-sama! - Köszönt el udvariasan Naruto,s ez még inkább feltűnt Tsunadenek…
„Hm… Ez a kölyök… *sóhaj* Tényleg felnőtt… És nem akármilyen férfi lett belőle… Hm… Ami azt illeti nem is hiszem el, hogy ennyire megváltozott és mégis sikerült a réginek megmaradnia… Nem is csodálkozom rajta, hogy az a Hyuuga beleszeretett…”
Eközben Naruto az utcán rohant hazafelé… Sietett, mert minél hamarabb el akart indulni, de úgy gondolta, hogy előtte még kitakarítja a lakását, mivel azt valószínűleg ellepte a por… „Sietnem kell, hogy minél hamarabb odaérjek” - Azonban az alatt, hogy így gondolkodott teljesen megfeledkezett magáról és nem figyelte, hogy merre megy… Ezért persze bele is rohant egy szembe jövőbe…
- Ugh… E-elnézést, hogy útban voltam… N-nem néztem szét… - Mondta zavarodottan a lány az ütközéstől…
- Nem dehogy is… Nem a maga hibája… Én csak túlságosan siettem és közben még el is kalandoztam így nem igazán figyeltem…
„Ez a hang… Ez…” - Gondolkozott közben a lány miközben szedte össze a holmikat amik az úton landoltak miután elejtette őket a baleset miatt…
- Várjon segítek összeszedni… - Mondta Naruto udvariasan és egy kicsit szégyellve magát, hogy ennyire figyelmetlen volt… Majd odament a lányhoz…
„Ez…Igen ő biztosan…”
- Naruto-kun?
- Hinata-chan?

1 megjegyzés: