2011. január 13., csütörtök

Fanfiction-A Szív Fájdalma

A SZÍV FÁJDALMA


– Nem értem! Miért kell neked mindig mindent elrontanod? – kiáltott Naruto.
Sasuke csak nézte a szőkét, és meg sem tudott szólalni.
– Ha csak ezért jöttél vissza, már el is mehetsz! – ordította a szőke és elszaladt.
– Utál… Tudtam, hogy utál. Mit is vártam? Három évig nem is hallanak felőlem, most meg beállítok. Kár volt visszajönnöm. De látnom kellett téged, dobe… – gondolta Sasuke.
– Meg kell vigasztalnom. Legalább hagy nyugodjon meg… – gondolta a fekete, majd Naruto után indult.
Naruto leült egy fa alá, és ott zokogott. Ököllel beleütött a földbe, és csak ennyit mondott: „A francba!”
– Sasuke… Hát ennyire utálsz? Azért jöttél vissza, hogy összetörd a szívem? – szólt maga elé.
– Amióta elmentél, csak te jársz a fejemben. Egy perc sem telt el úgy, hogy ne gondoltam volna rád!! – mondta Naruto, majd letörölte a könnyeit, és megfordult.
A fekete ott volt mögötte és mindent hallott.
– Usoratonkachi…
– Sasuke… – suttogta Naruto és ismét könnyek gyűltek a szemébe.
– Naruto… – mondta a fekete, majd közelebb lépett a szőkéhez.
– Hagyj békén! Menj innen! Hát nem látod, hogy csak fájdalmat okozol? – kiáltott majd letörölte a könnyeit. – Mit vársz?
Hogy csak beállítasz és a nyakadba ugrok? Az nem is számít, hogy én mit érzek?
Sasuke közelebb ment és megölelte Narutót.
– Dobe… Sajnálom.
– Sasuke! Mit akarsz?
– Csak azt hogy szeress… úgy, ahogy én téged.
– Sasuke…
– Sajnálom, hogy itt hagytalak. Annyira megbántam… – szólt a fekete és letörölte a szőke könnyeit.
– Hová akarsz kilyukadni?
– Hogy szeretlek, usoratonkachi… – mondta Sasuke majd megcsókolta Narutót.
A szőke egy ideig visszakozott, de aztán visszacsókolt.
Hosszan csókolóztak, majd mikor megszakadt a csók, a fekete szorosan magához ölelte.
– Sohasem akartalak bántani. Mindig azt kerestem, hogy hogyan tehetném jóvá mindazt, amit ellened elkövettem… – suttogta Sasuke, könnycseppekkel a szemében.
– Megbocsájtok, ha megbocsájtasz, amiért nem mondtam el neked az érzéseimet.
– Nem haragszom… – suttogta Sasuke, és elmosolyodott.
– Ugye most már nem mész el?
– Soha többé nem hagylak el, usoratonkachi. Mindig együtt leszünk… – szólt Sasuke majd megcsókolták egymást.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése